Kappen met Kolen: doe mee aan de ludieke actie tijdens aandeelhoudersvergaderingen Nuon (en Essent)!

GroenLinks voert dit najaar uitgebreid actie tegen de bouw van vijf nieuwe kolencentrales in Nederland.

Op donderdag 22 november (Amsterdam 15:00 uur) is de aandeelhoudersvergaderingen van Nuon , die plannen hebben om nieuwe kolencentrales te bouwen. De aandeelhoudersvergadering Essent is uitgesteld!!

Die twee dagen gaan we op de stoep actievoeren met Wijnand Duyvendak (Tweede Kamerlid) en GroenLinkswethouders en raads- en statenleden. Op 22 november sluit Kathalijne Buitenweg (europarlementariër) zich aan. We hopen dat hier veel GroenLinks actievoerders bij aanwezig zijn! Stuur een e-mail naar actie@groenlinks.nl om je aan te melden als je mee wilt doen met één van deze acties. Je ontvangt dan meer informatie.

Meer weten over de campagne 'Kappen met Kolen - kies voor het klimaat'? Kijk dan op http://kappenmetkolen.groenlinks.nl/index.html.